دستگیری 16 نفر از تروریست های تکفیری

دستگیری 16 نفر از تروریست های تکفیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه پنجمین جلسه مشترک شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور به درگیری روز گذشته نیروهای امنیتی با داعش تکفیری اشاره کرد و افزود: گزارش هایی درباره ورود تیم های عملیاتی داشتیم که نیروهای اطلاعاتی و نظامی ما در این خصوص اشراف داشتند و توانستند هم ورود سلاح و هم مواد منفجره و هم تیم هایی را که وارد می شدند، بموقع و سریع شناسایی و برخورد کنند.

وی گفت: روز گذشته نیز نیروهای سپاه با همکاری وزارت اطلاعات تیمی را شناسایی کرده بودند که در کمین نیروهای سپاه قرار گرفتند و حدود 16 نفر مجبور به تسلیم شدند و در این درگیری یک نفر از این گروههای تروریستی به هلاکت رسید و 4 نفر نیز تحت تعقیب نیروهای امنیتی هستند و در این درگیری 3 نفر از نیروهای ما از جمله 2 بسیجی و یک پاسدار به شهادت رسیدند.

وزیر کشور گفت : در حوزه امنیتی به کمک مردم و همکاری بسیار خوبی که در مناطق مرزی با هوشیاری نیروها و رصد مستمر در داخل مرزها داریم توانستیم کنترل خوبی داشته باشیم .

وی ادامه داد : همیشه نیازمند اطلاعات و همکاری مردم هستیم و مردم در هر نقطه ای از کشور با موارد مشکوک روبرو شدند حتماً به مسئولان به ویژه مسئولان وزارت اطلاعات گزارش بدهند تا کشور از تهدید دشمن نجات یابد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =