بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در رسانه‌های بین المللی

بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در رسانه‌های بین المللی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرانس پرس با انتشار بخش هایی ازسخنان دکتر روحانی در سازمان ملل نوشت: روحانی هشدار داد که دولت جدید آمریکا با پیمان‌شکنی و نقض تعهدات بین‌المللی خود را منزوی خواهد کرد.

فایننشال تایمز هم نوشت: رئیس‌جمهور ایران با تاختن به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اظهارات وی در سازمان ملل زشت و کینه‌توزانه خواند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نوشت: رئیس جمهوری ایران سخنان دونالد ترامپ را جاهلانه، زشت و کینه‌توزانه توصیف کرد که مناسب سازمان ملل نبوده است.

رویترز هم نوشت: رئیس‌جمهور حسن روحانی در سازمان ملل یادآور شد که ظرفیت‌های ایران، شامل موشک‌هایش تنها برای دفاع و حفظ ثبات و امنیت منطقه است.

واشنگتن پست هم آورد: رئیس‌جمهوری ایران ترامپ را یک تازه‌وارد شرور به عرصه سیاست جهانی نامید.

روزنامه واشنگتن پست افزود: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران چهارشنبه با رد آشکار انتقاد ترامپ، که برجام را توافقی ضعیف و مایه شرم توصیف کرده بود، گفت پرونده توافق هسته ای بین المللی «بسته شده» است و به هیچ وجه نمی توان را تمدید کرد یا تغییر داد.

الجزیره نوشت: حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل گفت: هر طرفی که بخواهد توافق هسته‌ای را نقض کند با قاطعیت با آن برخورد خواهیم کرد.

شبکه خبری اسپوتنیک اعلام کرد: رئیس‌جمهور ایران گفت توافق هسته‌ای برای یک یا دو کشور نیست بلکه برای تمام جامعه بین‌المللی است و این توافق نتیجه مذاکرات طولانی است.

سی‌ان‌ان هم گزارش داد: روحانی در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا باید دلایل نشر تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه را شرح دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =